Termékkategóriák
Akciós újság
2024. április
Áruházunk nyitva tartása
6725 Szeged, Kálvária sgt. 87.

Hétfő: 7:00-17:00
Kedd: 7:00-17:00
Szerda: 7:00-17:00
Csütörtök: 7:00-18:00
Péntek: 7:00-17:00
Szombat: 8:00-17:00
Vasárnap: Zárva

Webáruház vásárlási feltételek

A tutinagyker.hu webáruházban kizárólag érvényes adószámmal rendelkező cégek, vállalkozások vásárolhatnak, akik regisztrálják magukat és elfogadják üzletszabályzatunkat.

Regisztrálni a főoldal közepén található "Regisztráció" menüpontban lehet, ahol az adatok hiánytalan, valóságnak megfelelő kitöltése szükséges. Figyelem! A hibásan, vagy hiányosan kitöltött adatlapot érvénytelennek tekintjük, cégünk a regisztrációs lapok hibás kitöltéséből eredő téves teljesítésért nem vállal felelősséget.

A vásárló a regisztrációs adatlap kitöltését követően egy automatikus e-mailt kap, amelyben igazoljuk, hogy a regisztrációja beérkezett ügyfélszolgálatunkra. A végleges regisztrációt megelőzi cégünknél egy adatellenőrzés, amelynek eredményéről a vásárló e-mailben vagy telefonon értesítést kap. Amennyiben 3 munkanapon belül nem kap értesítést, kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

Sikeres regisztráció után a felhasználónév és a jelszó, az „Adataim" menüpontra kattintva módosítható.
A regisztráció során megadott adatokat a mindenkor hatályos törvényeknek megfelelően kezeljük, ld. "Adatvédelmi" menüpont.

A bejelentkezést követően, az áruházban található termékek között a bal oldali termékkategóriák segítségével böngészhet. A "Kosárba" gombra kattintva a termék a bevásárlókosárba tehető. A kosár mindenkori tartalma a jobboldali "Kosaram" blokk segítségével ellenőrizhető. Itt módosítható a darabszám, ill. törölhető az adott tétel. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is a „Kosár ürítése" gomb használatával. Amennyiben a megrendelésének véglegesítése mellett dönt, úgy kattintson a "Pénztár" gombra.

Megrendelésről e-mailen automatikus visszaigazolást kap, melyben tájékoztatjuk, hogy rendelését rendszerünk fogadta. Megrendelése akkor lép életbe, ha kollegáink e-mailben vagy telefonon is visszaigazolják azt. Az áruházi rendszer által küldött automata visszaigazolás nem egyenértékű a fent említett visszaigazolással.
Visszaigazolásunk tartalmazza a várható szállítási határidőt, a megrendelés értékét, valamint az esetleges banki előre utaláshoz szükséges hivatkozási számot.

Fizetés a webáruházban

Webáruházunkban, vásárlásnál előre utalásra van lehetőség:

1. Előre utalásnál a visszaigazolásban meghatározottak szerint kell eljárnia. A sikeres megrendelést és fizetést követően (amikor az utalás bankszámlánkon jóváírásra került) kiszállítjuk a megrendelt terméket.

Számlaszám: 12067008-01154548-00100001 Raiffeisen Bank Zrt.

 

Személyes átvételre áruházunkban is lehetőséget kínálunk, (melyet kérünk előre jelezni); ebben az esetben a pénztárakban kell készpénzben kiegyenlíteni az áru ellenértékét.

Szállítás, áruátvétel

Régiónkban a kiszállításokat igyekszünk túrajáratok szerint szervezni;(a túrajáratok útvonaláról érdeklődjön kollégáinknál) ezért külön szállítási költséget nem számítunk fel amennyiben a rendelés értéke eléri a minimum bruttó 35,000 ft-ot.

A túrajáratokon kívüli kiszállításokért, plusz szállítási költség kerül felszámolásra. Bruttó 40.000,- Ft és bruttó 130.000,- Ft között raklaponként bruttó 8.990,- Ft-os szállítási költséget számítunk fel. Amennyiben egy raklap értéke meghaladja a bruttó 130.000,- Ft-ot ingyenes a kiszállítás.

A Bruttó 40.000.- és bruttó 130.000ft-os limit, nem a rendelési értékre, hanem a ténylegesen kiszámlázott értékre vonatkozik. Amennyiben számlája értéke nem éri el a fent említett limitet, kollégánk egyeztetés céljából felveszi Önnel a kapcsolatot.

A minimum vásárlási/számlázási érték bruttó 40.000 Ft. A kiszállításra főszabályként a rendelés leadását követő 2-5 munkanapon belül kerül sor, de a túrák alakulása ezt módosíthatja. Egyeztetésre a vevőszolgálat munkatársaival van lehetőség.
Webáruházunkban vannak termékek amelyek rendelése maximalizált. A termékfotón feltüntetett piros szöveg tájékoztat a megrendelhető mennyiségről.

A termékeket a vevő köteles tételesen átvenni, és az esetleges mennyiségi, minőségi kifogásait haladéktalanul közölni. Amennyiben a kifogás jogos, azt a vevő és az eladó közösen jegyzőkönyvben rögzítik, amelynek alapján az eladó a sérült, hibás vagy hiányzó termék jóváírásáról intézkedik.

A futárszolgálattal történő utánvételes megrendelések esetén csak készpénzes fizetésre van lehetőség.
Igénybe vehető futárszolgálatok:

  • GLS (General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.)
  • MPL (Magyar Posta Zrt.)

A fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.

 

Bejelentkezés